دانلود پاورپوینت

دانلود مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM 2021

دانلود مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM 2021

دانلود مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM 2021

لینک دانلود محصول

مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

مقدمه

 در سال‌های اخیر با تحولات صورت گرفته در فن آوری‌های اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهیم جدید در جهانی شدن ، فعالیت آزادانه ، افزایش نوآوری ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یك رویكرد مهم در كسب و كار بوده‌ایم كه هدف آن بازگشت به دوره‌ی بازاریابی شخصی است .

 این مفهوم نسبتاً ساده‌ای است كه بیان می‌دارد مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می طلبند ( الهی 1385) CRM به سازمان‌ها و شركت‌ها كمك می‌كند تا بفهمند كدام مشتری ارزش به دست آوردن ،‌كدام ارزش نگه‌داشتن ، كدام مشتری استراتژیك بوده ، كدام سودآور است و از كدام یك می‌توان صرف نظر کرد ( عابدین 1385) ،‌شركت‌ها اغلب در فهم CRM دچار مشكل می‌شوند ، آنها تصور می‌كنند كه می‌توانند تنها با پیاده سازی تكنولوژی به مزایای CRM دست یابند ، ولی آنها نمی‌دانند ، كه تنها در صورتی میتوانند از مزایای عمده كسب و كار CRM بهره گیرند . كه به اتخاذ استراتژی كسب و كار مشتری محور كه موجب فرهنگ سازمانی مشتری محور می‌شود مبادرت نموده و سپس تكنولوژی مناسب و یكپارچه با زیر ساخت IT شركت را پیاده سازی كنند .

دلیل دیگری كه شركت‌ها را هنگام انتخاب CRM دچار مشكل می‌كند این است كه هیچ فروشنده‌ای همه قابلیت‌های CRM كه مورد نیاز شركت می‌باشد را ارائه نمی‌دهد (‌ خانلری ، 1385)

نكته اساسی و لازمی كه باید دراینجا به آن اشاره شود این است كه CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است نه بازاریابی ارتباط با مشتری . مدیریت مفهومی گسترده‌تر از بازاریابی داشته و شامل تولید ، منابع انسانی ،‌مدیریت خدمات ، فروش و تحقیق و توسعه است بنابراین CRM مستلزم رویكردی سازمانی و در تمام سطوح كسب و كار است كه برای انجام كسب و كار و نه استراتژی‌ ساده بازاریابی مشتری محور . .CRM تمام كاركردهای سازمان ( بازاریابی ، تولید ، خدمت به مشتری و غیره ) را كه نیازمند تماس مستقیم یا غیر مستقیم با مشتریان است را در بر می گیرد . Glay & Byun 2001))

 

دانلود مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM 2021

لینک دانلود محصول

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا