سلامت و تربیت کودکان

برای تو | در حالت نشسته آب بنوشیم یا در حالت‌ایستاده (2021)

برای تو | در حالت نشسته آب بنوشیم یا در حالت‌ایستاده (2021)[digikala31626960649] [digikala61626958486]

آب برای بسیاری از عملکرد‌های مهم بدن از خارج کردن مواد زائد گرفته تا بهبود مفاصل ضروری است. نوشیدن هشت لیوان آب در روز توصیه می‌شود که معادل حدود 2 لیتر در روز است. با این حال نحوه و زمان نوشیدن آب برای بهره‌مندی از حداکثر فواید آب مهم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در هنگام نوشیدن آب به خاطر داشته باشید.

همیشه هنگام نوشیدن آب بنشینید:

اگر در حالت‌ایستاده آب بنوشید بدون هیچ گونه فیلتراسیونی با نیروی زیادی مستقیماً وارد معده شما می‌شود. سپس ناخالصی‌های موجود در آب ممکن است در مثانه ته نشین شود و به کلیه‌های شما آسیب برساند. علاوه بر این اگر‌ایستاده باشید و آب بنوشید آب بسیار سریع از طریق سیستم عبور می‌کند که می‌تواند عملکرد ریه‌ها و قلب شما را مختل کند. کارشناسان همچنین پیشنهاد می‌کنند که باید آب را به آرامی بنوشیم زیرا این امر به بدن اجازه می‌دهد تا مواد مغذی را بهتر فیلتر کند و آب را به مناطق خاصی که نیاز به تغذیه دارند هدایت کند.

یکباره آب ننوشید:

این ممکن است باعث کمبود اکسیژن شود که به طور بالقوه می‌تواند منجر به مشکلات قلبی و مشکلات ریوی شود. از نوشیدن آب هنگام غذا خوردن و بلافاصله بعد از غذا خودداری کنید.

 در حین ورزش زیاد آب ننوشید:

در حین ورزش زیاد آب ننوشید زیرا می‌تواند غلظت سدیم را در بدن شما کاهش دهد و الکترولیت‌های طبیعی شما را کاهش دهد که می‌تواند باعث خستگی شود. فقط چند جرعه کوچک بنوشید تا دهان و گلویتان خشک نشود.

 

منبع:

www.thehealthsite.com

[digikala21626958574] [digikala81626959136] برای تو | در حالت نشسته آب بنوشیم یا در حالت‌ایستاده (2021)

لینک مطلب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا