دانلود پاورپوینت

دانلود پاورپوینت بررسی کشش ورزشی 2021

دانلود پاورپوینت بررسی کشش ورزشی 2021

دانلود پاورپوینت بررسی کشش ورزشی 2021

لینک دانلود محصول

پاورپوینت بررسی کشش ورزشی در 52 اسلاید قابل ویرایش

قوس کف پا

1-    به حالت قائم روی یک صندلی یا زمین بنشینید و یک پا را بصورت ضربدر در بالای زانوی پای دیگر قرار دهید.
2-    مچ پایتان را با یک دست بگیرید و نگه دارید.
3-    سطح زیرین انگشتان پا را گرفته و نگه دارید.
4-    بازدم نمائید و انگشتان رابه طرف عقب بکشید (انگشتان رابه طرف عقب باز کنید.)
5-    حالت کششی را نگه داشته سپس استراحت نمائید.

1-    به حالت قائم بایستید و یک پا را جلوتر از پای دیگر قرار دهید.
2-    بازدم نمائید و وزن بدنتان را روی سینه پای جلو متمایل نموده و به طرف پائین فشار وارد کنید.
3-    حالت کششی را نگه داشته سپس استراحت نمائید.

1-    به حالت قائم در دو یا سه قدمی از یک دیوار بایستید.
2-    یک پا را به طرف جلو خم کرده پای دیگر را راست نگه دارید.
3-    به آرامی در مقابل دیوار تکیه دهید (پشت به دیوار)
4-    پای عقب تان را در پائین، هم سطح و موازی با رانها نگه دارید.
5-    بازدم نمائید، پاشنه پای عقب را از زمین بلند کرده، وزنتان را روی سینه منتقل نموده و با پای عقب تان، بطرف پائین فشار وارد کنید.
6-    حالت کششی را نگه داشته و سپس استراحت نمائید.

1-    به حالت چهار دست و پا زانو بزنید بطوریکه سطح انگشتان روی زمین قرار گیرد.
2-    بازدم نمائید و نشیمنگاه را بطرف عقب و پایین ببرید.
3-    حالت کششی را نگه داشته سپس استراحت نمائید.

1-    به حالت قائم بایستید بطوریکه یا یا هر دو دست روی لگن باشد. اگر احتیاج است، از یک دیوار جهت تعادل و حمایت استفاده نمائید.
2-    یک پا را بچرخانید بطوریکه بخش بیرونی نوک پا بر روی زمین قرار گیرد.
3-    بازدم نمائید و به آرامی مچ پا را بچرخانید و پا را به طرف پائین فشار دهید.
4-    حالت کششی را نگه داشته و سپس استراحت نمائید.

1-    به حالت قائم بنشینید در روی زمین به نحوی که پاها کشیده و با فاصله از همدیگر قرار داشته باشد.
2-    بازدم نمائید و از ناحیه کمر بطرف جلو خم شوید و هر دو پا را بگیرید. اگر قادر نیستید که پایتان را بگیرید دو حوله در اطراف دو پا بیندازید و انتهای آنها را بگیرید.
3-    بازدم نمائید و به آرامی مچ هر دو پا را بچرخانید (به طرف داخل بچرخانید).
4-    حالت کششی را نگه داشته و سپس استراحت نمائید.

1-    به پشت دراز کشیده، هر دو پا را بلند کنیدو نشیمنگاه را در مقابل یک دیوار قرار دهید.
2-    هر دو پا را از همدیگر باز کنید.
3-    بازدم نمائید و به آرامی مچ ها را بچرخانید (بطرف داخل بچرخانید.)
4-    حالت کششی را نگه داشته و سپس استراحت نمائید.

دانلود پاورپوینت بررسی کشش ورزشی 2021

لینک دانلود محصول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا